Regulamin sklepu
§1 Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin [zwany dalej „Regulamin”] określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego BoboMaster [zwany dalej „Sklep”] dostępnego pod adresem: www.bobomaster.pl
-
Właścicielem Sklepu jest:
Natalia Węgrzyn
Lipnica Wielka 437
34-483 Lipnica Wielka
NIP: 7352889660 -
Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
-
Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
-
Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
-
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
-
Sklep BoboMaster wystawia dokument sprzedaży do każdej dokonanej transakcji. Zawsze jest to faktura w wersji elektronicznej, tzw. e-faktura.
-
Klient chcąc otrzymać fakturę w wersji papierowej zobowiazany jest zaznaczyć odpowiednie pole zgody podczas procesu składania zamówienia.
§2 Zamówienia
-
Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu przez całą dobę we wszystkie dni roku kalendarzowego. Złożenie Zamówienia przez Klienta nie oznacza zawarcia Umowy sprzedaży.
-
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
-
Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
-
Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Sklep poprzez informację potwierdzającą w przysłanym e-mailu lub telefonicznie.
§3 Metody płatności
-
Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
-
Metody płatności:
- przy pomocy serwisów płatniczych: PayByNet oraz Płatności Online,
- za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie,
- przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
52 1050 1445 1000 0097 2908 5044
- w przypadku wyboru tej metody płatności, Klient musi dochować terminu 7 dni od złożenia zamówienia do opłacenia go, w przeciwnym razie zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
-
Szczegółowe informacje nt. sposobów płatności dostępne są pod adresem: www.bobomaster.pl/sposoby-platnosci.
§4 Dostawa
-
Zamawiający może wybrać spośród różnych form dostawy zamówionego towaru:
-
Dostawa za pośrednictwem Kuriera / Paczkomatów InPost 24/7,
-
Dostawa za pośrednictwem Paczki w Ruchu,
-
Dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej pod adres / w punkcie,
-
Odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu w Krakowie, ul. Radzikowskiego - dokładny adres przekazywany jest klientom zainteresowanym tą formą dostawy.
-
-
Sprzedawca dostarcza zamówione towary, na adres podany w formularzu zamówienia, w sposób wybrany przez klienta. Koszty dostawy pokrywa Klient. Są one uzależnione od wybranej formy dostawy. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie koszty dostawy.
-
Termin wysyłki zamówionego Towaru może wynosić od dwóch do siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia - standardowo paczki wysyłamy w ciągu 24h.
-
W przypadku płatności przelewem termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
-
W przypadku złożenia zamówienia indywidualnego na zabawki lub dekoracje produkowane przez sklep BoboMaster, czas realizacji zamówienia, wydłuża się o czas wyprodukowania spersonalizowanych przedmiotów z owego zamówienia.
-
W przypadku, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych towarów, składających się na jedno zamówienie, Sprzedawca może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie.
-
Szczegółowe informacje nt. sposobów dostawy dostępne pod adresem: www.bobomaster.pl/koszty-dostawy
§5 Opinia Klienta
-
W ramach realizacji umowy z Kupującym, Sklep jest zobowiązany tuż po wysyłce przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
§6 Reklamacje i zwroty
-
Reklamacja obejmuje:
-
towar posiadający wady ukryte, powstałe w procesie produkcji,
-
towar uszkodzony mechanicznie podczas transportu (Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki przed jej odebraniem),
-
towar niezgodny z zamówieniem.
-
-
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient ma obowiązek odesłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności na adres wskazany w zwrotnej informacji e-mail lub telefonicznie.
-
Klient ma obowiązek odesłać reklamowany towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport.
-
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania).
-
Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru wraz z opisem niezgodności.
-
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§7 Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odbioru towaru.
-
Klient zwraca towar w terminie 14 dni od odbioru towaru, wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (PDF) na adres wskazany przez Sklep w zwrotnej informacji e-mail lub telefonicznie.
-
W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego towaru.
-
W terminie 5 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę za produkty (a w wypadku zwrotu całości zamówienia również koszt przesyłki do klienta). Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
-
Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
§8 Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO).
-
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności.
§9 Odpowiedzialność Sprzedawcy
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Klient, które uniemożliwiają Klientowi poprawne korzystanie ze Sklepu.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
-
utratę przez Klienta danych spowodowaną awarią jego sprzętu i systemu komputerowego lub innymi okolicznościami powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Sprzedawcy,
-
skutki korzystania przez Klienta ze strony internetowej Sklepu Internetowego w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, postanowieniami Regulaminu lub przyjętymi w tym zakresie zwyczajami,
-
szybkość przesyłu danych i związane z tym ograniczenia, będące następstwem okoliczności o charakterze technicznym, technologicznym oraz infrastrukturalnym, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Sprzedawcy,
-
treści zamieszczone na stronie internetowej Sklepu przez kogoś innego,
-
niedostępność stron internetowej Sklepu Internetowego wskutek siły wyższej, zachowań Klienta oraz osób trzecich.
-
-
Sprzedawca zastrzega sobie ponadto możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług w Sklepie Internetowym z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej.
§10 Własność intelektualna
-
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym tekstów informacyjnych, zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody.
§11 Postanowienia końcowe
-
Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji.
-
Niniejszy regulamin może zostać zmieniony.
-
Zmiany regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
-
Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 7 dni od dnia ich publikacji.